FontDiccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Senyal, traç, tall, etc., fet en una cosa o en un animal per distingir-lo d'altres, reconèixer-lo, denotar el seu origen, qualitat, etc. La marca dels moltons d'un ramat. En l'Antic Règim, senyal infamant fet en el cos d'un delinqüent, amb ferro roent o bé [...]
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca. [...]
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]